Jak spakować Veloped do przesyłki zwrotnej?
Załóżmy, że zdecydujesz się zwrócić nam Veloped. Upewnij się, że odpowiednio go zapakujesz, aby bezpiecznie do nas wrócił.
Musisz zapakować Veloped dokładnie tak, jak został dostarczony. W przeciwnym razie lakier ramy może ulec uszkodzeniu;
- Koła umieszcza się na dole kartonu, a piankowa osłona znajduje się na przedniej osi koła.
- Następnie duży kawałek tektury na koła.
- Rama umieszczana jest na kołach, a piankowy ochraniacz w kształcie litery L znajduje się między samym przodem ramy a kartonem.
Cieszymy się, że mogliśmy pomóc. Dziękujemy za opinię!
Prosimy o przesłanie nam opinii lub skontaktowanie się z nami:
- +46 8 522 100 50
- Chat with us
- Send a mail
Przeczytaj i dowiedz się więcej o naszych najwyższej jakości chodzikach
Chcesz pogłębić swoją wiedzę? Poniżej znajdziesz wszystko, co warto wiedzieć o naszych chodzikach rehabilitacyjnych Veloped i Walker.
Produkty i usługi
Ogólne pytania dotyczące produktu
- Co to jest BioKork?
- Czy mogę zabrać chodzik na pokład samolotu?
- Gdzie jest produkowany Trionic?
- Na jakiej wysokości powinienem pchać balkonik?
- Który balkonik jest najbezpieczniejszy?
- Dlaczego jedno przednie koło Veloped jest umieszczone wyżej od drugiego?
- Jakie są zalety chodzika terenowego?
- Czy chodzik jest dostarczany w stanie zmontowanym?
- Jaka jest różnica pomiędzy Trionic Walker i Trionic Veloped?
- Czy Veloped ma w zestawie opony?
- Jak ustalić właściwą wysokość chwytu balkonika?
- Jak zdjąć/założyć pokrowiec na siedzisko Walker?
- Dlaczego bolą mnie ręce, gdy chodzę z balkonikiem?
- Jakie są zalety balkoników?
- Czy Trionic udziela gwarancji?
- Jak porównać Trionic Veloped i Trionic Walker na nierównych nawierzchniach?
- Jaki jest najlepszy sposób na latanie z balkonikiem?
- Czy wszystkie welopedy i chodziki Trionic są dostarczane w stanie całkowicie zmontowanym?
- Czy Trionic Veloped zapewnia miejsca siedzące?
- Jakie chwyty wybrać?
- Jakie lampy powinienem wybrać?
- Czym jest Misja Jakości Trionic?
- Czym jest filozofia projektowania Trionic?
- W jaki sposób rejestracja może ulepszyć moje doświadczenie z Trionic?
- Gdzie znajdę numer produktu i/lub numer seryjny?
- Jak zmierzyć rozmiar rękojeści?
- Gdzie mogę znaleźć filmy o produktach?
- Jakie jest prawidłowe ciśnienie powietrza w oponach Veloped/Walker?
- Czy mogę zostawić urządzenie Trionic na zewnątrz, bez względu na pogodę?
- Czy do Trionic Walker lub Veloped można zamontować narty?
- Co zrobić, jeśli w napompowanej oponie nastąpi przebicie?
- Czy masz asystenta krawężnika?
- Jak zmienić ustawienia koła wspinaczkowego Veloped Climbing Wheel między trybem terenowym i miejskim?
- Czy można pchać kogoś na balkoniku?
- Jak umieścić chodzik Walker w bagażniku samochodu?
- Jaka jest wysokość siedziska?
- Czy tylny pas w chodziku jest odpinany?
- Jaki ciężar może utrzymać chodzik?
- Co wchodzi w skład zestawu chodzika?
- Jaka jest szerokość chodzików Walker/Veloped?
- Który Veloped/Walker poleciłbyś na dłuższe spacery po nierównym lub piaszczystym podłożu, np. po plaży?
- Kto zajmie się konserwacją i naprawami Walkera/Velopeda?
- Kto udziela gwarancji przy zamówieniu chodzika Trionic online?
- Jak mogę oddać mój balkonik do serwisu?
- Jak napompować opony balkonika Trionic?
- Czy mogę zabrać Trionic Veloped na pokład samolotu?
- Jakie są wymiary chodzika?
- Jak zamontować monopod do balkonika Trionic?
- Czy Trionic Walker można używać zimą na śniegu?
- Czy istnieje możliwość zamontowania hamulca w Walkerze przed dostawą?
- Czy większe koła są lepsze w chodziku?
- Czy chodzik jest składany?
- Czy balkoniki i chodziki Trionic są odpowiednie dla osób cierpiących na zapalenie stawów?
Chodzik
- Jak wymienić uchwyty w chodziku?
- Czy można korzystać z balkonika na trawie?
- Czy można siedzieć na chodziku i być pchanym?
- Czy balkoniki mogą zapobiegać upadkom u osób starszych?
- Kto powinien korzystać z balkonika?
- Jak kontrolować prędkość swojego chodzika
- Jakie są korzyści z używania balkonika?
- Dlaczego podczas chodzenia z balkonikiem wszystkie koła muszą dotykać podłoża?
- Jak odłączyć/zamontować kosz Walker?
- Jakie oparcie wybrać?
- Jak ciężki jest chodzik Trionic Walker?
- Czy mogę używać opon Trionic X-Country w Trionic Walker?
- Jakie opony do chodzika mam wybrać?
Usługi
- Wymiana dętki w chodziku Trionic – Instrukcja montażu
- Wymiana zatrzasku Trionic Walker – Instrukcja montażu
- Jak wyregulować hamulce w moim wózku Veloped/Walker?
- Jak wyregulować napięcie linki hamulcowej w moim Veloped/Walker?
- Mój hamulec jest zużyty. Jak go wymienić?
- Czym jest Umowa Ambasadorska Trionic?
- Jak wyjąć i wymienić oponę w modelu Walker 9?
- Jakie ciśnienie w oponach powinien mieć mój balkonik Trionic?
Rehabilitacja i wsparcie
Trionic Walking
- Czy chodzenie z chodzikiem to dobry sposób na ćwiczenia?
- Co powiesz na redukcję obciążenia ciała i stresu dzięki Trionic Walking?
- Jaka jest najlepsza podstawowa technika korzystania z balkonika?
- Trionic Walking i zużycie energii
- Jaka jest historia Veloped?
- Gdzie mogę znaleźć 12-tygodniowy program spacerowy?
- Jakie są zalety Veloped?
- Czym jest Trionic Walking?
Obsługa klienta
- Kto wynalazł chodzik?
- Szukasz chodzika bariatrycznego?
- Który balkonik jest najlepszy do spacerów po plaży?
- Czy chodziki zapobiegają upadkom?
- Czy potrzebuję pomocy w chodzeniu lub balkonika?
- Jaki chodzik jest najlepszy dla osób z ataksją?
- Czy firma Trionic sprzedaje chodziki z gwarancją i wsparciem posprzedażowym?
Zamówienia i dostawy
Zamówienia
Dostawa
- Brak w magazynie w Kanadzie. Dostępne w Europie.
- Czy mogę odebrać chodzik w Waszym magazynie?
- Jak mogę złożyć zamówienie w przedsprzedaży, jeśli danego modelu nie ma w magazynie?
- Czy mogę zmienić adres dostawy przesyłek DHL?
- Co zrobić, jeśli przesyłka okaże się uszkodzona w sposób widoczny już przy dostawie?
Zakup i płatności
Payments
- Jakie metody płatności akceptuje Trionic?
- Dlaczego moja karta nie została zaakceptowana?
- Czy kwalifikuję się do usługi Pay with Klarna?
- Jakie dane muszę podać dokonując zakupu w serwisie Klarna?
- Czy zostanie wobec mnie przeprowadzona kontrola kredytowa?
- Jak zarządzać swoim kontem Klarna?
- Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem wiadomości e-mail z informacjami dotyczącymi płatności lub wyciągu?
- Kiedy należy dokonać płatności na rzecz Klarna?
- Co się stanie z umową zwrotu pieniędzy, jeśli anuluję lub zwrócę zamówienie?
- Co się stanie, jeśli nie będę w stanie dokonać płatności na rzecz Klarna?
- Czy mogę zapłacić w ratach?
- Coś jest nie tak z moim zamówieniem. Czy nadal muszę za nie zapłacić?
- Nie otrzymałem swojego zamówienia. Co się stanie z moim wyciągiem Klarna?
- Moje oświadczenie Klarna jest nieprawidłowe. Co powinienem zrobić?
- Czy moje ubezpieczenie zdrowotne pokrywa koszty lub dofinansowuje korzystanie z Velopedów/Rollatorów?
- Czego potrzebuję, aby wykonać przelew bankowy?
- Czy mogę złożyć zamówienie i zapłacić dopiero po dostawie?
Zakup
- Czym jest system wolnego wyboru?
- Czy współpracujecie również ze sklepami farmaceutycznymi w Niemczech?
- Czy mogę skorzystać z recepty lekarskiej na ten chodzik?
- Czym jest adres fizyczny Trionic?
- Masz problemy z płaceniem kartą przy kasie?
- Jak mogę zamówić produkt Trionic?
- Co mam zrobić, jeśli nie mogę kontynuować realizacji zamówienia?
- Jak złożyć zamówienie?
- Na czym polega polityka ochrony kupujących firmy Klarna?
- Czy moje dane dotyczące płatności są bezpieczne?
- Masz problemy z dokonywaniem płatności za pomocą 3D Secure?
- Dlaczego moja płatność kartą się nie powiodła?
- Co się stanie, jeśli moja płatność PayPal nie zostanie zrealizowana?
- Gdzie mogę znaleźć dystrybutora lub sklep oferujący produkty Trionic?
- Gdzie w mojej okolicy mogę kupić niezawodne chodziki wspomagające mobilność?
- Jakie modele chodzików są zalecane do codziennego użytku na zewnątrz?
Kup z Klarna
Zwroty i reklamacje
Rozwiązywanie problemów
Chodzik
- Niestety, koło skrzypi bardzo, gdy chodzę. Co mogę zrobić?
- Jak rozwiązać problem skrzypienia w Walkerze?
- Pasek sterujący Syncro – instrukcja montażu
- Przewodnik serwisowy: Walker
- Jak wycentrować hamulec Trionic?
- Jak zamontować czerwony pasek do Trionic Walker?
- Co zrobić, jeśli podczas skręcania w chodziku Trionic Walker słychać tykanie?
- Przednie prawe koło chodzika zaczęło się chwiać i obracać na boki?
- Jak wyregulować układ kierowniczy Trionic Walker Syncro?
- Jak wymienić siedzisko w chodziku Trionic?
Veloped
- Jak obniżyć/podnieść uchwyt w Veloped?
- Przewodnik serwisowy: Veloped
- Jak przymocować podstawę siedziska balkonika Trionic do ramy?
- Co zrobić, jeśli mam trudności z wykonywaniem skrętów i kierowaniem moim Velopedem?
- Czy można przebudować Veloped z rozmiaru 12" na 14"?
- Jak zmienić długość (środkową część) podpory składanej?
Generalny
- Jak zdemontować/zamontować piastę hamulcową w Trionic?
- Dźwignia hamulca po jednej stronie nie daje efektu hamowania?
- Jak mogę zdemontować linkę/głowicę linki z dźwigni hamulca?
- Co zrobić, jeśli muszę naprawić dźwignie hamulca w chodziku?
- Jak wymienić dźwignię hamulca w chodziku Trionic?
- Koło wspinaczkowe Trionic odpadło i nie mogę go już utrzymać. Co mam teraz zrobić?
- Jak wymienić linkę hamulcową w Trionic Veloped?
Konto i nagrody
Członkostwo
- Jak zapisać się do programu Trionic Rewards?
- Kto może przystąpić do programu Trionic Rewards?
- Na co wyrażam zgodę dołączając do programu Trionic Rewards?
- Czy można anulować program Trionic Rewards?
- Czy korzyści płynące z programu Trionic Rewards mogą ulec zmianie?
- Mam już konto. Czy muszę założyć nowe, aby zdobyć nagrody?
- Mam stary lub wiele adresów e-mail i chcę połączyć moje konta i zarobki?
- Czy muszę coś zapłacić, aby zacząć zdobywać nagrody Trionic Rewards?
- Czym jest Trionic Rewards?
Polecenia
- Poleciłem Trionic znajomym, zanim powstał program Trionic Rewards. Czy nic za to nie dostanę?
- Gdzie mogę znaleźć mój link polecający?
- Czy mogę polecać klientów z innych krajów?
- Jak mogę śledzić status moich poleceń?
- Jak polecić znajomego?
- Co się stanie, jeśli polecę kogoś, a ten zapomni użyć mojego kodu polecającego?
Korzyści
Punkty lojalnościowe
- Czy moje punkty i świadczenia mają jakąś wartość pieniężną?
- Co stanie się z moim kredytem Trioinc Rewards, jeśli zwrócę produkt lub zamówienie zostanie anulowane?
- Czy istnieje limit kwoty punktów Rewards, jaką mogę zdobyć?
- Czy kredyt Trionic Rewards traci ważność?
- Poleciłem(-am) program kilku znajomym, ale nie otrzymałem(-am) za to punktów Rewards. Czy muszę coś jeszcze zrobić?
