Darmowy zwrot*
Darmowy zwrot dla zamówień z UE i Wielkiej Brytanii przekraczających 200 €/200 £*
W przypadku każdej dostawy Veloped/Walker do krajów w UE i Wielkiej Brytanii;
- Jeśli nie jesteś zadowolony z dostarczonego Veloped lub Walker, masz zagwarantowane prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od dostawy bez konieczności podawania przyczyny zwrotu, pod warunkiem, że produkt i jego oryginalne opakowanie są w niezmienionym stanie, co oznacza, że nie był używany (nowy) i nie jest uszkodzony ani zepsuty. Możesz oczywiście dokładnie sprawdzić swój zakup, który w przypadku Veloped lub Walker obejmuje jeden krótki spacer na świeżym powietrzu, w suchą pogodę, nieprzekraczający 500 metrów.
- Koszt przesyłki zwrotnej Veloped/Walker pokryje Trionic Sverige AB, pod warunkiem, że towar zostanie zwrócony w takim samym stanie, w jakim został dostarczony, tj. nowy i w oryginalnym opakowaniu.
- W przypadku zwrotu Veloped/Walker zostanie odebrany spod Twoich drzwi przez UPS.
- Bezpłatna przesyłka zwrotna obowiązuje we wszystkich krajach należących do UE i Wielkiej Brytanii.
Gwarantujemy również 14-dniowy termin zwrotu w przypadku mniejszych zamówień akcesoriów, części zamiennych itp., ale wówczas ponosisz koszt przesyłki zwrotnej.
Chęć zwrotu towaru i otrzymaniu kwoty zakupu należy kierować na adres:
Trionic Sverige AB, Märstagatan 8, SE-75323 Uppsala, Szwecja
e-mail: [email protected]
Telefon: +46-8-522 100 50
Konsekwencje zwrotu
W przypadku skutecznego zwrotu produktu każda ze stron będzie zobowiązana do zwrotu wszelkich otrzymanych świadczeń i zrekompensowania drugiej stronie wszelkich uzyskanych korzyści (np. wygody użytkowania). Jeśli nie możesz, w całości lub w części, zwrócić otrzymanych towarów lub możesz zwrócić towary tylko w pogorszonym stanie, będziesz zobowiązany do zapewnienia rekompensaty za utratę wartości. Nie dotyczy to sytuacji, gdy pogorszony stan towarów jest spowodowany testami, które mogły zostać przeprowadzone w sklepie detalicznym. Możesz uniknąć obowiązku rekompensaty utraty wartości, nie używając towarów tak, jakby były Twoją własnością, i powstrzymując się od wszelkich działań, które mogłyby obniżyć ich wartość.
Dostawy do krajów spoza UE i Wielkiej Brytanii
W przypadku dostaw do kraju spoza UE i Wielkiej Brytanii Trionic nie oferuje żadnej polityki zwrotów, chyba że dostarczony produkt jest wadliwy lub dostarczony produkt nie odpowiada zamówionemu produktowi.
