Masz problemy z dokonywaniem płatności za pomocą 3D Secure?
Jeśli masz problemy z płatnością, może to być spowodowane niepowodzeniem uwierzytelniania 3D Secure lub błędem 3D Secure. 3D Secure to warstwa zabezpieczeń wymagana przez Twój bank, w której musisz wprowadzić hasło lub kod SMS, aby autoryzować płatność. Czasami występują problemy z 3D Secure, które mogą spowodować niepowodzenie płatności kartą debetową i kredytową.
Korzystanie z 3D Secure
3D Secure jest dostarczane przez Twój bank, a nie Trionic, i stanowi dodatkową warstwę zabezpieczeń dla transakcji online. Jest on powszechnie nazywany „Verified by Visa” lub „Mastercard SecureCode”.
Wygląd okna podręcznego może się nieznacznie różnić w zależności od banku, ale możesz spodziewać się następujących informacji:

Wprowadź żądane informacje i kliknij „Prześlij”, aby uwierzytelnić płatność. Należy pamiętać, że hasło nie zawsze jest wymagane.
Rejestracja w 3D Secure
Jeśli nie znasz swojego hasła (lub nie skonfigurowałeś 3D Secure), powinieneś postępować zgodnie z instrukcjami w wyskakującym okienku. Jeśli nie widzisz instrukcji lub masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się ze swoim bankiem, który powinien być w stanie pomóc.
Cieszymy się, że mogliśmy pomóc. Dziękujemy za opinię!
Prosimy o przesłanie nam opinii lub skontaktowanie się z nami:
- +46 8 522 100 50
- Chat with us
- Send a mail
Przeczytaj i dowiedz się więcej o naszych najwyższej jakości chodzikach
Chcesz pogłębić swoją wiedzę? Poniżej znajdziesz wszystko, co warto wiedzieć o naszych chodzikach rehabilitacyjnych Veloped i Walker.
