Czy zostanie wobec mnie przeprowadzona kontrola kredytowa?
Klarna może przeprowadzać tzw. niezarejestrowane zapytania (lub miękkie przeszukiwania kredytowe), które nie wpływają na ocenę kredytową i są widoczne tylko dla Ciebie i Klarny. Ani Klarna, ani Trionic nie przeprowadzają przeszukiwań kredytowych, które mogłyby wpłynąć na Twoją ocenę kredytową.
Cieszymy się, że mogliśmy pomóc. Dziękujemy za opinię!
Prosimy o przesłanie nam opinii lub skontaktowanie się z nami:
- +46 8 522 100 50
- Chat with us
- Send a mail
Przeczytaj i dowiedz się więcej o naszych najwyższej jakości chodzikach
Chcesz pogłębić swoją wiedzę? Poniżej znajdziesz wszystko, co warto wiedzieć o naszych chodzikach rehabilitacyjnych Veloped i Walker.
Produkty i usługi
Ogólne pytania dotyczące produktu
- Co to jest BioKork?
- Czy mogę zabrać chodzik na pokład samolotu?
- Gdzie jest produkowany Trionic?
- Na jakiej wysokości powinienem pchać balkonik?
- Który balkonik jest najbezpieczniejszy?
- Dlaczego jedno przednie koło Veloped jest umieszczone wyżej od drugiego?
- Jakie są zalety chodzika terenowego?
- Czy chodzik jest dostarczany w stanie zmontowanym?
- Jaka jest różnica pomiędzy Trionic Walker i Trionic Veloped?
- Czy Veloped ma w zestawie opony?
- Jak ustalić właściwą wysokość chwytu balkonika?
- Jak zdjąć/założyć pokrowiec na siedzisko Walker?
- Dlaczego bolą mnie ręce, gdy chodzę z balkonikiem?
- Jakie są zalety balkoników?
- Czy Trionic udziela gwarancji?
- Jak porównać Trionic Veloped i Trionic Walker na nierównych nawierzchniach?
- Jaki jest najlepszy sposób na latanie z balkonikiem?
- Czy wszystkie welopedy i chodziki Trionic są dostarczane w stanie całkowicie zmontowanym?
- Czy Trionic Veloped zapewnia miejsca siedzące?
- Jakie chwyty wybrać?
- Jakie lampy powinienem wybrać?
- Czym jest Misja Jakości Trionic?
- Czym jest filozofia projektowania Trionic?
- W jaki sposób rejestracja może ulepszyć moje doświadczenie z Trionic?
- Gdzie znajdę numer produktu i/lub numer seryjny?
- Jak zmierzyć rozmiar rękojeści?
- Gdzie mogę znaleźć filmy o produktach?
- Jakie jest prawidłowe ciśnienie powietrza w oponach Veloped/Walker?
- Czy mogę zostawić urządzenie Trionic na zewnątrz, bez względu na pogodę?
- Czy do Trionic Walker lub Veloped można zamontować narty?
- Co zrobić, jeśli w napompowanej oponie nastąpi przebicie?
- Czy masz asystenta krawężnika?
- Jak zmienić ustawienia koła wspinaczkowego Veloped Climbing Wheel między trybem terenowym i miejskim?
- Czy można pchać kogoś na balkoniku?
- Jak umieścić chodzik Walker w bagażniku samochodu?
- Jaka jest wysokość siedziska?
- Czy tylny pas w chodziku jest odpinany?
- Jaki ciężar może utrzymać chodzik?
- Co wchodzi w skład zestawu chodzika?
- Jaka jest szerokość chodzików Walker/Veloped?
- Który Veloped/Walker poleciłbyś na dłuższe spacery po nierównym lub piaszczystym podłożu, np. po plaży?
- Kto zajmie się konserwacją i naprawami Walkera/Velopeda?
- Kto udziela gwarancji przy zamówieniu chodzika Trionic online?
- Jak mogę oddać mój balkonik do serwisu?
- Jak napompować opony balkonika Trionic?
- Czy mogę zabrać Trionic Veloped na pokład samolotu?
- Jakie są wymiary chodzika?
- Jak zamontować monopod do balkonika Trionic?
- Czy Trionic Walker można używać zimą na śniegu?
- Czy istnieje możliwość zamontowania hamulca w Walkerze przed dostawą?
- Czy większe koła są lepsze w chodziku?
- Czy chodzik jest składany?
- Czy balkoniki i chodziki Trionic są odpowiednie dla osób cierpiących na zapalenie stawów?
Chodzik
- Jak wymienić uchwyty w chodziku?
- Czy można korzystać z balkonika na trawie?
- Czy można siedzieć na chodziku i być pchanym?
- Czy balkoniki mogą zapobiegać upadkom u osób starszych?
- Kto powinien korzystać z balkonika?
- Jak kontrolować prędkość swojego chodzika
- Jakie są korzyści z używania balkonika?
- Dlaczego podczas chodzenia z balkonikiem wszystkie koła muszą dotykać podłoża?
- Jak odłączyć/zamontować kosz Walker?
- Jakie oparcie wybrać?
- Jak ciężki jest chodzik Trionic Walker?
- Czy mogę używać opon Trionic X-Country w Trionic Walker?
- Jakie opony do chodzika mam wybrać?
Usługi
- Wymiana dętki w chodziku Trionic – Instrukcja montażu
- Wymiana zatrzasku Trionic Walker – Instrukcja montażu
- Jak wyregulować hamulce w moim wózku Veloped/Walker?
- Jak wyregulować napięcie linki hamulcowej w moim Veloped/Walker?
- Mój hamulec jest zużyty. Jak go wymienić?
- Czym jest Umowa Ambasadorska Trionic?
- Jak wyjąć i wymienić oponę w modelu Walker 9?
- Jakie ciśnienie w oponach powinien mieć mój balkonik Trionic?
Rehabilitacja i wsparcie
Trionic Walking
- Czy chodzenie z chodzikiem to dobry sposób na ćwiczenia?
- Co powiesz na redukcję obciążenia ciała i stresu dzięki Trionic Walking?
- Jaka jest najlepsza podstawowa technika korzystania z balkonika?
- Trionic Walking i zużycie energii
- Jaka jest historia Veloped?
- Gdzie mogę znaleźć 12-tygodniowy program spacerowy?
- Jakie są zalety Veloped?
- Czym jest Trionic Walking?
Obsługa klienta
- Kto wynalazł chodzik?
- Szukasz chodzika bariatrycznego?
- Który balkonik jest najlepszy do spacerów po plaży?
- Czy chodziki zapobiegają upadkom?
- Czy potrzebuję pomocy w chodzeniu lub balkonika?
- Jaki chodzik jest najlepszy dla osób z ataksją?
- Czy firma Trionic sprzedaje chodziki z gwarancją i wsparciem posprzedażowym?
Zamówienia i dostawy
Zamówienia
Dostawa
- Brak w magazynie w Kanadzie. Dostępne w Europie.
- Czy mogę odebrać chodzik w Waszym magazynie?
- Jak mogę złożyć zamówienie w przedsprzedaży, jeśli danego modelu nie ma w magazynie?
- Czy mogę zmienić adres dostawy przesyłek DHL?
- Co zrobić, jeśli przesyłka okaże się uszkodzona w sposób widoczny już przy dostawie?
Zakup i płatności
Payments
- Jakie metody płatności akceptuje Trionic?
- Dlaczego moja karta nie została zaakceptowana?
- Czy kwalifikuję się do usługi Pay with Klarna?
- Jakie dane muszę podać dokonując zakupu w serwisie Klarna?
- Czy zostanie wobec mnie przeprowadzona kontrola kredytowa?
- Jak zarządzać swoim kontem Klarna?
- Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem wiadomości e-mail z informacjami dotyczącymi płatności lub wyciągu?
- Kiedy należy dokonać płatności na rzecz Klarna?
- Co się stanie z umową zwrotu pieniędzy, jeśli anuluję lub zwrócę zamówienie?
- Co się stanie, jeśli nie będę w stanie dokonać płatności na rzecz Klarna?
- Czy mogę zapłacić w ratach?
- Coś jest nie tak z moim zamówieniem. Czy nadal muszę za nie zapłacić?
- Nie otrzymałem swojego zamówienia. Co się stanie z moim wyciągiem Klarna?
- Moje oświadczenie Klarna jest nieprawidłowe. Co powinienem zrobić?
- Czy moje ubezpieczenie zdrowotne pokrywa koszty lub dofinansowuje korzystanie z Velopedów/Rollatorów?
- Czego potrzebuję, aby wykonać przelew bankowy?
- Czy mogę złożyć zamówienie i zapłacić dopiero po dostawie?
Zakup
- Czym jest system wolnego wyboru?
- Czy współpracujecie również ze sklepami farmaceutycznymi w Niemczech?
- Czy mogę skorzystać z recepty lekarskiej na ten chodzik?
- Czym jest adres fizyczny Trionic?
- Masz problemy z płaceniem kartą przy kasie?
- Jak mogę zamówić produkt Trionic?
- Co mam zrobić, jeśli nie mogę kontynuować realizacji zamówienia?
- Jak złożyć zamówienie?
- Na czym polega polityka ochrony kupujących firmy Klarna?
- Czy moje dane dotyczące płatności są bezpieczne?
- Masz problemy z dokonywaniem płatności za pomocą 3D Secure?
- Dlaczego moja płatność kartą się nie powiodła?
- Co się stanie, jeśli moja płatność PayPal nie zostanie zrealizowana?
- Gdzie mogę znaleźć dystrybutora lub sklep oferujący produkty Trionic?
- Gdzie w mojej okolicy mogę kupić niezawodne chodziki wspomagające mobilność?
- Jakie modele chodzików są zalecane do codziennego użytku na zewnątrz?
Kup z Klarna
Zwroty i reklamacje
Rozwiązywanie problemów
Chodzik
- Niestety, koło skrzypi bardzo, gdy chodzę. Co mogę zrobić?
- Jak rozwiązać problem skrzypienia w Walkerze?
- Pasek sterujący Syncro – instrukcja montażu
- Przewodnik serwisowy: Walker
- Jak wycentrować hamulec Trionic?
- Jak zamontować czerwony pasek do Trionic Walker?
- Co zrobić, jeśli podczas skręcania w chodziku Trionic Walker słychać tykanie?
- Przednie prawe koło chodzika zaczęło się chwiać i obracać na boki?
- Jak wyregulować układ kierowniczy Trionic Walker Syncro?
- Jak wymienić siedzisko w chodziku Trionic?
Veloped
- Jak obniżyć/podnieść uchwyt w Veloped?
- Przewodnik serwisowy: Veloped
- Jak przymocować podstawę siedziska balkonika Trionic do ramy?
- Co zrobić, jeśli mam trudności z wykonywaniem skrętów i kierowaniem moim Velopedem?
- Czy można przebudować Veloped z rozmiaru 12" na 14"?
- Jak zmienić długość (środkową część) podpory składanej?
Generalny
- Jak zdemontować/zamontować piastę hamulcową w Trionic?
- Dźwignia hamulca po jednej stronie nie daje efektu hamowania?
- Jak mogę zdemontować linkę/głowicę linki z dźwigni hamulca?
- Co zrobić, jeśli muszę naprawić dźwignie hamulca w chodziku?
- Jak wymienić dźwignię hamulca w chodziku Trionic?
- Koło wspinaczkowe Trionic odpadło i nie mogę go już utrzymać. Co mam teraz zrobić?
- Jak wymienić linkę hamulcową w Trionic Veloped?
Konto i nagrody
Członkostwo
- Jak zapisać się do programu Trionic Rewards?
- Kto może przystąpić do programu Trionic Rewards?
- Na co wyrażam zgodę dołączając do programu Trionic Rewards?
- Czy można anulować program Trionic Rewards?
- Czy korzyści płynące z programu Trionic Rewards mogą ulec zmianie?
- Mam już konto. Czy muszę założyć nowe, aby zdobyć nagrody?
- Mam stary lub wiele adresów e-mail i chcę połączyć moje konta i zarobki?
- Czy muszę coś zapłacić, aby zacząć zdobywać nagrody Trionic Rewards?
- Czym jest Trionic Rewards?
Polecenia
- Poleciłem Trionic znajomym, zanim powstał program Trionic Rewards. Czy nic za to nie dostanę?
- Gdzie mogę znaleźć mój link polecający?
- Czy mogę polecać klientów z innych krajów?
- Jak mogę śledzić status moich poleceń?
- Jak polecić znajomego?
- Co się stanie, jeśli polecę kogoś, a ten zapomni użyć mojego kodu polecającego?
Korzyści
Punkty lojalnościowe
- Czy moje punkty i świadczenia mają jakąś wartość pieniężną?
- Co stanie się z moim kredytem Trioinc Rewards, jeśli zwrócę produkt lub zamówienie zostanie anulowane?
- Czy istnieje limit kwoty punktów Rewards, jaką mogę zdobyć?
- Czy kredyt Trionic Rewards traci ważność?
- Poleciłem(-am) program kilku znajomym, ale nie otrzymałem(-am) za to punktów Rewards. Czy muszę coś jeszcze zrobić?
