Masz problemy z dokonywaniem płatności za pomocą 3D Secure?

Jeśli masz problemy z płatnością, może to być spowodowane niepowodzeniem uwierzytelniania 3D Secure lub błędem 3D Secure. 3D Secure to warstwa zabezpieczeń wymagana przez Twój bank, w której musisz wprowadzić hasło lub kod SMS, aby autoryzować płatność. Czasami występują problemy z 3D Secure, które mogą spowodować niepowodzenie płatności kartą debetową i kredytową.

Korzystanie z 3D Secure

3D Secure jest dostarczane przez Twój bank, a nie Trionic, i stanowi dodatkową warstwę zabezpieczeń dla transakcji online. Jest on powszechnie nazywany „Verified by Visa” lub „Mastercard SecureCode”.

Wygląd okna podręcznego może się nieznacznie różnić w zależności od banku, ale możesz spodziewać się następujących informacji:

Wprowadź żądane informacje i kliknij „Prześlij”, aby uwierzytelnić płatność. Należy pamiętać, że hasło nie zawsze jest wymagane.

Rejestracja w 3D Secure

Jeśli nie znasz swojego hasła (lub nie skonfigurowałeś 3D Secure), powinieneś postępować zgodnie z instrukcjami w wyskakującym okienku. Jeśli nie widzisz instrukcji lub masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się ze swoim bankiem, który powinien być w stanie pomóc.

Przeczytaj i dowiedz się więcej o naszych najwyższej jakości chodzikach

Chcesz pogłębić swoją wiedzę? Poniżej znajdziesz wszystko, co warto wiedzieć o naszych chodzikach rehabilitacyjnych Veloped i Walker.

Produkty i usługi

Rehabilitacja i wsparcie

Zamówienia i dostawy

Zakup i płatności

Zwroty i reklamacje

Rozwiązywanie problemów

Konto i nagrody

Moje konto i historia

Opinie o produkcie    

Zapisz się do naszego newslettera!