Zwrot towarów w ciągu 14 dni
Polityka zwrotów i bezpłatna przesyłka zwrotna*
W przypadku każdej dostawy Veloped/Walker do krajów UE i Wielkiej Brytanii;Jeśli nie jesteś zadowolony z dostarczonego Veloped lub Walker, masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od jego otrzymania bez podawania przyczyny zwrotu.Koszt przesyłki zwrotnej Veloped/Walker pokryje Trionic Sverige AB, pod warunkiem, że towar zostanie zwrócony w stanie nienaruszonym, tj. nowy i w oryginalnym opakowaniu. Towary, które nie nadają się do wysyłki paczką zostaną odebrane z Twojego adresu domowego.Polityka bezpłatnego zwrotu produktu obowiązuje we wszystkich krajach należących do UE (w tym w Wielkiej Brytanii).Gwarantujemy również 14-dniową politykę zwrotu dla mniejszych zamówień, takich jak akcesoria, części zamienne itp., ale wówczas ponosisz koszt wysyłki i przesyłki zwrotnej.Chęć zwrotu towarów i otrzymania zwrotu kwoty za zakup należy kierować na adres: Trionic Sverige AB, Märstagatan 8, SE-75323 Uppsala, Szwecja e-mail: [email protected] Telefon: +46-8-522 100 50
Konsekwencje zwrotu
W przypadku skutecznego zwrotu produktu każda ze stron będzie zobowiązana do zwrotu wszelkich otrzymanych świadczeń i zrekompensowania drugiej stronie wszelkich uzyskanych korzyści (np. wygoda użytkowania). Jeśli nie możesz, w całości lub w części, zwrócić otrzymanych towarów lub zwracasz towary w pogorszonym stanie, będziesz zobowiązany do zapewnienia rekompensaty za utratę wartości. Nie dotyczy to sytuacji, gdy pogorszony stan towarów wynika z testów, które mogłyby zostać przeprowadzone w sklepie detalicznym. Możesz uniknąć obowiązku zapewnienia rekompensaty za utratę wartości, nie używając towarów i powstrzymując się od wszelkich działań, które mogłyby obniżyć ich wartość.