Polityka zwrotów
Trionic Sverige AB i www.trionic.com.au (Lightwave Trading Australia Pty Ltd) zajmują się zwrotami i przetwarzają zwroty pieniędzy zgodnie z australijskim ustawodawstwem dotyczącym ochrony konsumentów.
Trionic Australia nie oferuje ani nie przyjmuje zwrotów zakupionego sprzętu. Jednak według naszego uznania możesz zwrócić Walker lub Veloped do naszego biura w Melbourne w Australii.
Jeśli chcesz zwrócić zamówienie, powiadom nas o tym w ciągu 14 dni od zakupu, podając ważny powód zwrotu. Wszystkie zwroty pieniędzy są dokonywane według uznania Trionic Sverige AB i www.trionic.com.au (Lightwave Trading Australia Pty Ltd).
Koszt przesyłki zwrotnej Veloped lub Walker ponosi klient. Koszty zwrotu w Australii znacznie się różnią i zmieniają się codziennie. Zalecamy skontaktowanie się z Trionic Australia w celu uzyskania porady, jak uzyskać uczciwą i rozsądną cenę przesyłki.
Zwroty Velopedów lub Walkerów są zazwyczaj odbierane spod drzwi przez kuriera firmy spedycyjnej.
Gwarantujemy również 14-dniowy okres zwrotu na nasz adres w Melbourne w przypadku mniejszych zamówień akcesoriów, części zamiennych itp., ale wówczas ponosisz odpowiedzialność za koszt przesyłki zwrotnej.
Aby omówić zwrot produktów, skontaktuj się z:
Trionic Australia
Telefon: 1300 50 30 30
PO Box 97, Foster, VIC 3960, Australia