Warunki korzystania z serwisu (PL)
Niniejsze warunki zakupu mają zastosowanie, gdy Ty jako konsument (zwany dalej „Tobą”) zamawiasz towary od Trionic Sverige AB (Numer organizacji 556698-1527) na stronie internetowej Trionic. Kupując u nas, akceptujesz niniejsze warunki. Aby zrealizować zamówienie na stronie internetowej Trionic, musisz mieć ukończone 18 lat. Trionic zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zakupu w razie potrzeby, bez wcześniejszego informowania Cię o tym. Wersja warunków, która ma zastosowanie do Twojego zamówienia, jest tą, która jest dostępna online w momencie składania zamówienia.
Ceny
Wszystkie ceny zawierają podatek od wartości dodanej, z wyjątkiem obywateli Zjednoczonego Królestwa, którzy kwalifikują się do ulgi VAT. Opłaty za wysyłkę są doliczane do wszystkich cen. Wszystkie zamówienia o wartości powyżej 200,00 EUR obejmują bezpłatną wysyłkę w obrębie Unii Europejskiej. W przypadku dostaw do krajów spoza UE podatek od wartości dodanej (VAT) jest automatycznie odliczany przed potwierdzeniem zamówienia.
Zamawianie
Zamówienia można składać online w naszym sklepie internetowym, telefonicznie pod numerem +46-8-522 100 50 lub e-mailem na adres [email protected]
Zapłata
Klienci mogą wybierać pomiędzy następującymi metodami płatności:
Karta kredytowa i debetowa
Karty kredytowe są najpowszechniej stosowaną metodą płatności online na świecie. Klienci otrzymują linię kredytową i spłacają wydaną kwotę jednorazowo, zazwyczaj pod koniec miesiąca.
Używanie karty debetowej i karty kredytowej jest podobne. Jednak w przeciwieństwie do kart kredytowych, karty debetowe pobierają środki bezpośrednio z konta bankowego klienta. Niektórzy klienci wolą płacić w ten sposób, ponieważ mogą śledzić swoje zakupy w czasie rzeczywistym.
Trionic obsługuje wszystkie wiodące na świecie marki kart kredytowych i debetowych. Obecnie obsługujemy:
- Visa
- Mastercard
- American Express
- Cartes Bancaires
- CartaSi
Wszystkie transakcje są wysyłane za pośrednictwem protokołu SSL (Secure Sockets Layer), który jest niezwykle bezpieczny i szyfrowany. Nie są zapisywane żadne numery kart kredytowych. W przypadku płatności kartą kredytową online stosujemy najnowocześniejsze technologie bezpieczeństwa (3D-secure).
Płatność kartą kredytową
Płać szybko i bezpiecznie za pomocą PayPal. Możesz wybrać, czy chcesz sfinansować płatność z salda PayPal, czy za pomocą karty kredytowej lub obciążeniowej połączonej z kontem PayPal.
Paypal oferuje szereg opcji płatności przy użyciu opcji płatności PayPal:
- Zapłać bezpośrednio – Użyj swojej karty debetowej/kredytowej lub konta bankowego, aby zapłacić za pośrednictwem PayPal
- Saldo PayPal – Możesz zapłacić saldem, jeśli posiadasz konto PayPal.
Sofort
Wszystko, co dotyczy płacenia za pomocą bankowości internetowej, zostało zaprojektowane z myślą o Twoim bezpieczeństwie. Po przejściu do kasy, po prostu użyj swoich danych bankowości internetowej, aby dokonać zakupu. Dzięki natychmiastowemu potwierdzeniu transakcji, Twoje zamówienie zostanie przetworzone natychmiast.BLIK
Najpopularniejsza metoda płatności w Polsce, BLIK, pozwala użytkownikom połączyć swoje konta bankowe lub karty płatnicze z aplikacją BLIK, aby płacić online. Zapewnia szybki i wygodny sposób dokonywania płatności, przelewów i zakupów za pomocą telefonu komórkowego.
Przelewy24
Przelewy24 obsługuje 165 banków i kilka innych metod płatności, dlatego jest najpopularniejszą metodą płatności w Polsce. Przelewy24 umożliwia klientom w Polsce płacenie online, za pośrednictwem wielu polskich banków, międzynarodowych kart kredytowych i różnych innych metod płatności, na przykład SMS.
Zaliczka/przedpłata
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z instrukcjami dotyczącymi płatności i numerem konta. Po otrzymaniu płatności zamówienie zostanie wysłane.
Dostawa
Wysyłamy nasze towary za pośrednictwem Poczty Szwedzkiej lub DHL/UPS. Dostawy zazwyczaj przychodzą w ciągu trzech (3) dni roboczych, licząc od daty zamówienia lub zakupu. Wszystkie nasze paczki są ubezpieczone na czas wysyłki. Upewnij się, że sprawdzisz paczkę bezpośrednio po otrzymaniu pod kątem możliwych uszkodzeń podczas transportu. Wszystkie uszkodzenia transportowe muszą zostać zgłoszone firmie spedycyjnej w ciągu 24 godzin. Otrzymasz potwierdzenie swojego zgłoszenia, które powinieneś nam wysłać wraz z oryginalnym opakowaniem i kopią faktury. Skontaktuj się z nami przed zwrotem produktu.
Gwarancja zwrotu pieniędzy UPS
W przypadku niektórych usług i wybranych miejsc docelowych UPS oferuje bezpłatną gwarancję zwrotu pieniędzy. Aby dowiedzieć się, czy dotyczy ona Twojej przesyłki, przejdź do sekcji „Oblicz czas dostawy” w sekcji Wysyłka lub Zasoby na www.ups.com i wprowadź dane dotyczące wysyłki. Alternatywnie możesz ją uzyskać, kontaktując się z lokalnym Działem Obsługi Klienta UPS.
Gwarancja zwrotu pieniędzy UPS nie dotyczy paczek o dużych gabarytach (zakupy zawierające Veloped lub Walker) i nie podlega zwrotowi w ramach gwarancji zwrotu pieniędzy.
Prawo odstąpienia od umowy
Zgodnie z ustawą o umowach zawieranych na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa, jako klient masz prawo anulować zakup w ciągu 14 dni od otrzymania produktu i bez podania szczególnego powodu. Twoje prawo do anulowania zakupu towarów rozpoczyna się w momencie złożenia zamówienia i kończy się po upływie 14 dni od dnia otrzymania towarów. Następnie masz kolejne 14 dni na faktyczne odesłanie towarów do Trionic.
Pod warunkiem, że produkt i jego oryginalne opakowanie są w stanie niezmienionym, tj. nieużywane i niezniszczone lub uszkodzone. Nie możesz używać produktu, ale oczywiście możesz go dokładnie obejrzeć. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia odszkodowania, jeśli produkt był używany w większym stopniu lub został uszkodzony. Należy również pamiętać, że jeśli wartość towarów została zmniejszona w wyniku obchodzenia się z nimi w sposób wykraczający poza konieczność (więcej niż zrobiłbyś to w sklepie), możemy również odliczyć kwotę odpowiadającą zmniejszeniu wartości.
Możesz anulować zakup ustnie/pisemnie (telefonicznie, listownie lub e-mailem) lub poprzez zwrot przedmiotu. Prawo do anulowania umowy zakupu obowiązuje najwcześniej od momentu wejścia umowy zakupu w życie i otrzymania przez Ciebie tej informacji. Prawo do anulowania umowy zakupu wymaga, aby produkt lub anulowanie zostały wysłane w odpowiednim czasie. Anulowanie lub zwrócony przedmiot muszą zostać wysłane na adres:
Trionic Sweden AB
Märstagatan 8
753 23 Uppsala
Szwecja
[email protected]
+46 8 522 100 50
Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi
Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zostanie potrącony od Twojego zwrotu. W przypadku zamówień o wartości poniżej 200 EUR, Klienci mogą ponosić koszty wysyłki w celu zwrotu przedmiotu według uznania sprzedawcy. Koszty wysyłki i obsługi nie podlegają zwrotowi.
Prawa własności
Towary pozostają własnością Trionic Sverige AB do momentu otrzymania pełnej zapłaty.
Gwarancja
Trionic Sverige AB oferuje okres gwarancji wynoszący łącznie 10 lat dla wszystkich chodzików rehabilitacyjnych Veloped i Walker. Niniejsza gwarancja nie obejmuje części/podzespołów zużytych w wyniku normalnego zużycia (na przykład, ale nie wyłącznie, opon, dętek, hamulców). Nasza gwarancja obowiązuje od daty zakupu. Uszkodzenia lakieru nie są objęte gwarancją. Zastrzegamy sobie prawo do naprawy uszkodzonych produktów lub wymiany ich na nowy model. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym lub nieokreślonym użytkowaniem, na przykład, ale nie wyłącznie, zaniedbaniem (brakiem opieki i uwagi), transportem i nadmiernym użytkowaniem wraz ze zmianą produktu i/lub jego podzespołów. Uprawnienia gwarancyjne są ograniczone do wyżej wymienionej osoby, a możliwe koszty transportu nie są wliczone.
Błędy
Trionic Sverige AB zastrzega sobie prawo do możliwych błędów na stronie internetowej firmy. Trionic Sverige AB zastrzega sobie prawo do zmiany wszelkich informacji, w tym, ale nie wyłącznie, cen, specyfikacji technicznych i ofert produktów, bez wcześniejszego powiadomienia. Trionic zastrzega sobie prawo do zaprzestania sprzedaży produktów, a także do zmiany produktów oferowanych w swoim asortymencie.
Siła wyższa
Jeżeli strona nie może wywiązać się ze swoich zobowiązań z powodu okoliczności, na które strona nie miała wpływu, takich jak uderzenie pioruna, konflikt w pracy, pożar, zmiana przepisów rządowych, interwencja rządowa, a także nieprawidłowa lub opóźniona usługa świadczona przez podwykonawców z powodu podanych okoliczności, będzie to traktowane jako podstawa do przedłużenia umowy, a także do uzyskania odszkodowania za szkody i inne możliwe konsekwencje.
Ochrona danych osobowych
Wszystkie dane osobowe są przetwarzane zgodnie z RODO. Dane niezbędne do realizacji transakcji są zapisywane i przesyłane, w kontekście dostawy, do uczestniczących firm w sklepie. Aby dowiedzieć się więcej, Użytkownik może zapoznać się z Polityką prywatności.
Konta użytkowników
Gdy tworzysz u nas konto, musisz podać nam informacje, które są dokładne, kompletne i aktualne w każdym czasie. Niedopełnienie tego obowiązku stanowi naruszenie Warunków, co może skutkować natychmiastowym zamknięciem Twojego konta na Naszej stronie internetowej.
Jesteś odpowiedzialny za ochronę hasła, którego używasz do uzyskiwania dostępu do Usługi, oraz za wszelkie działania lub czynności wykonywane przy użyciu Twojego hasła, niezależnie od tego, czy Twoje hasło znajduje się w Naszej Usłudze, czy w Serwisie mediów społecznościowych stron trzecich.
Zgadzasz się nie ujawniać swojego hasła żadnej stronie trzeciej. Musisz nas natychmiast powiadomić, gdy dowiesz się o jakimkolwiek naruszeniu bezpieczeństwa lub nieautoryzowanym użyciu Twojego konta.
Nie możesz używać jako nazwy użytkownika nazwy innej osoby lub podmiotu lub nazwy, która nie jest legalnie dostępna do użytku, nazwy lub znaku towarowego, który podlega prawom innej osoby lub podmiotu niż Ty bez odpowiedniego upoważnienia, ani nazwy, która jest w inny sposób obraźliwa, wulgarna lub obsceniczna.
Prawa własności intelektualnej
Bez uszczerbku dla jakichkolwiek bardziej szczegółowych postanowień niniejszych Warunków, wszelkie prawa własności intelektualnej, takie jak prawa autorskie, prawa do znaków towarowych, prawa patentowe i prawa do wzorów związane z tą Stroną internetową są wyłączną własnością Właściciela lub jego licencjodawców i podlegają ochronie przyznanej przez obowiązujące przepisy prawa lub międzynarodowe traktaty dotyczące własności intelektualnej.
Wszystkie znaki towarowe — nominalne lub figuratywne — oraz wszystkie inne znaki, nazwy handlowe, znaki usługowe, znaki słowne, ilustracje, obrazy lub loga pojawiające się w związku z tą Stroną internetową są i pozostają wyłączną własnością Właściciela lub jego licencjodawców i podlegają ochronie przyznanej przez obowiązujące przepisy prawa lub międzynarodowe traktaty dotyczące własności intelektualnej.
Spory i wybór prawa
Do niniejszych warunków stosuje się szwedzkie prawo. W przypadku ewentualnego sporu, w pierwszej kolejności zwracamy się do Krajowej Rady ds. Sporów Konsumenckich (ARN) i zawsze postępujemy zgodnie z jej zaleceniami. W przypadku ewentualnych sporów możesz również przejść tutaj: ec.europa.eu/odr
Podzielność
Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszych Warunków zostanie uznane lub stanie się nieważne lub niewykonalne na mocy obowiązującego prawa, nieważność lub niewykonalność takiego postanowienia nie wpłynie na ważność pozostałych postanowień, które pozostaną w pełnej mocy i będą w pełni skuteczne.
Tłumaczenie Interpretacja
Niniejsze Warunki i Postanowienia mogły zostać przetłumaczone, jeśli udostępniliśmy je Tobie. Zgadzasz się, że w przypadku sporu rozstrzygający będzie oryginalny tekst angielski.Wykonawcy
Trionic Sverige AB, Märstagatan 8, SE-75323 Uppsala, SZWECJA, numer identyfikacyjny VAT: Szwecja: SE556698152701 / UK: GB646202654.
Ostatnia aktualizacja: 31 mar 2025
