Polityka zwrotów
Jeśli nie jesteś zadowolony z dostarczonego Veloped lub Walker, masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od dostawy, bez konieczności wyjaśniania przyczyny zwrotu.Jesteś odpowiedzialny za zorganizowanie i koszt przesyłki zwrotnej, pod warunkiem, że otrzymałeś właściwy produkt(y) zgodnie ze swoim zamówieniem.
Jeśli nie otrzymałeś tego, co zamówiłeś (produkt, kolor, rozmiar itp.) lub jeśli dostarczony produkt jest uszkodzony lub działa nieprawidłowo, zorganizowanie i koszt przesyłki zwrotnej ponosi Trionic USA Inc.
Towary muszą zostać zwrócone w tym samym stanie, w jakim zostały dostarczone, tj. nowe i w oryginalnym opakowaniu.
Za każdy zwrócony produkt Trionic USA Inc. pobiera 10% opłatę za ponowne przyjęcie, pod warunkiem, że dostarczony produkt odpowiada Twojemu zamówieniu.
Po otrzymaniu przez Trionic USA Inc. zwróconego towaru w tym samym stanie, w jakim został dostarczony, otrzymasz Zwrot 90% kwoty zakupu.
Chęć zwrotu towaru i uzyskania zwrotu kwoty zakupu (-10%) należy kierować na adres:
Trionic USA Inc.
1545 N. Verdugo Road Ste. 222
Glendale
CA 91208
USA
e-mail: [email protected]
Telefon: 818-480-1907
Konsekwencje niewystarczającego zwrotu
Jeśli nie możesz, w całości lub w części, zwrócić towaru w takim stanie, w jakim go otrzymałeś, lub możesz zwrócić towar tylko w pogorszonym stanie, będziesz zobowiązany do rekompensaty utraty wartości.
