2 kwi 2017

Wiadomości o produktach

Firma Trionic poczyniła ogromne osiągnięcia w zakresie opracowywania zupełnie nowych modeli Veloped oraz nowych wersji Walker 12er i 14er.


Firma Trionic dokonała ogromnego osiągnięcia w opracowaniu zupełnie nowych modeli Veloped i nowych wersji Walker 12er & 14er.

Nowa rama Veloped

Nowa rama Veloped

Firma Trionic opracowała zupełnie nową ramę Veloped. Rama jest spawana z unikalnych, hydroformowanych rur ze stopu 6061, które gwarantują lata intensywnego użytkowania.

Hydroformowanie uzyskuje się poprzez wprowadzenie wstępnie uformowanej rury do formy, a następnie poddanie wnętrza rury wysokiemu ciśnieniu za pomocą mieszanki wody i oleju. Hydroformowanie pozwala na zmianę przekroju poprzecznego rury wzdłuż jej długości, co pozwala uzyskać optymalny stosunek wytrzymałości do masy.

Nowa rama Veloped ma 2-warstwową powłokę rowerową w kolorze srebrnego metalu i fajny zestaw naklejek, które nadają jej oszałamiający wygląd przypominający rower.


Nowe opony od Trionic.

Nowe opony - Trionic Primera i Trionic X-Country

W ścisłej współpracy z wysokiej jakości i renomowanym producentem opon rowerowych, Trionic opracował opony specjalnie zaprojektowane do rowerów Veloped i Walkers.

Opona Trionic Primera

Walker 12er i 14er są teraz wyposażone w nową oponę Trionic Primera. Opona Primera ma karkas wykonany z wysokiej jakości splotu z 60 cienkimi nitkami na cal kwadratowy (60 TPI), dzięki czemu opona jest lekka, wygodna i odporna na przebicie.

Przedział powietrzny opony działa jak naturalne zawieszenie. Gładki bieżnik nadaje się do asfaltu, bruku i twardych nawierzchni. Primera ma pas zabezpieczający przed przebiciem T-Guard, „Skin Walls” i odblaskowe loga dla większego bezpieczeństwa.

Opona Trionic X-Country

Wszystkie modele Veloped są teraz wyposażone w zupełnie nową oponę Trionic X-Country. Wyrazisty i przypominający rower górski bieżnik opony X-Country nadaje się do jazdy w terenie, na szlakach, żwirze, śniegu, a także na asfalcie i kocich łbach.

Dzięki elastycznej osnowie wykonanej z tkaniny 60 TPI, opona X-Country oferuje bardzo dobre zawieszenie, lekkość i dobrą wytrzymałość. Podobnie jak Primera, opona X-Country ma pas zabezpieczający przed przebiciem T-Guard, „Skin Walls” i odblaskowe loga dla większego bezpieczeństwa.


Stal nierdzewna.

Trionic Flex

Tradycyjny 4-kołowy chodzik zawsze sprawia problemy, gdy chodzisz po nierównym terenie, ponieważ jedno z czterech kół prędzej czy później traci kontakt z powierzchnią.

Firma Trionic opracowała nowe rozwiązanie techniczne o nazwie „Flex”, w którym cztery sprężyny faliste są zintegrowane między dwiema połówkami ramy Walker i krzyżakiem składanym w kształcie litery X. Nowa funkcja Trionic Flex zapewnia Walker 12er i 14er dodatkową elastyczność skrętną, dzięki czemu pozostaje on na wszystkich 4 kołach.


Stal nierdzewna.

100% stal nierdzewna

Ponieważ Velopeds i Walkers to prawdziwe produkty do użytku na świeżym powietrzu, od kilku lat Trionic używa śrub, nakrętek, podkładek, półosi i małych części wykonanych ze stali nierdzewnej. Walker 12er/14er i wszystkie Velopedy mają również osie szybkozłączek kół wykonane ze stali nierdzewnej.


Stal nierdzewna.

Modele Veloped

Wszystkie modele Veloped oferują Państwu następujące udoskonalenia:

•    Nowa rama wykonana z hydroformowanych i cieniowanych rur aluminiowych 6061-T6.
•    Niższa waga: -1,0 kg
•     Nowe lekkie opony Trionic X-Country z ochroną antyprzebiciową, karkasem 60 TPI, ściankami ze skóry i odblaskowymi logotypami.
•    Nowe dętki CST, które dłużej utrzymują ciśnienie w oponach.
•     Osie szybkiego zwalniania z przyciskiem wykonane w 100% ze stali nierdzewnej (3).
•    Nowe zawieszenie kół wspinaczkowych wykonane z wysokiej jakości wytłaczanych części aluminiowych 6061-T6.


Stal nierdzewna.

Walker 12er & Modele 14er

Modele Walker 12er i 14er oferują Państwu następujące ulepszenia:

•    Obniżona waga: Walker 12er -0,5 kg / Walker 14er -0,8 kg
•    Nowe lekkie opony Trionic Primera z ochroną przed przebiciem, karkasem 60 TPI, ściankami bocznymi i odblaskowymi logotypami.
•    Nowe dętki CST, które dłużej utrzymują ciśnienie w oponach.
•    Nowe osie tylnego koła z szybkozłączką wykonane w 100% ze stali nierdzewnej.
•    Nowe szybkozamykacze przednich kół, które są łatwiejsze w obsłudze.

Opinie o produkcie    

Zapisz się do naszego newslettera!